update - Reisverslag uit Sant Pere Pescador, Spanje van Laura Derks - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit Sant Pere Pescador, Spanje van Laura Derks - WaarBenJij.nu

update

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 Juli 2014 | Spanje, Sant Pere Pescador

Vandaag een spaanse simkaart kopen om gewoon internet te hebben gedurende de dag. Heb dan wel een spaans nummer maar dat zal ik wel even doorgeven.

Verder veel oefenen voor onze show op zaterdag en minidisco dansen.

Mijn updates zullen via Facebook gaa komen omdat ik de tijd en energie niet heb om veel te typen op mijn blog.

Helaas kan ik hier heel weinig eten omdat ik t meeste niet kan verdragen waardoor ik zeer laag zit in mijn energie. Ik heb wel een lijst samengesteld waar ze mee gaan werken zodat ik gewoon kan gaan eten maar die moeten ze eerst doorvoeren.

Spreek jullie snel weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sant Pere Pescador

Animatiewerk

In juli en augustus werk ik in Spanje op camping Las Dunas.

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2014

update

10 Juli 2014

eerste korte verslagje.

04 Juli 2014

wachten

03 Juli 2014

stress

02 Juli 2014

Nog 1 dag
Laura

Actief sinds 27 Juni 2014
Verslag gelezen: 616
Totaal aantal bezoekers 1856

Voorgaande reizen:

21 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

27 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

04 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Animatiewerk

Landen bezocht: