eerste korte verslagje. - Reisverslag uit Sant Pere Pescador, Spanje van Laura Derks - WaarBenJij.nu eerste korte verslagje. - Reisverslag uit Sant Pere Pescador, Spanje van Laura Derks - WaarBenJij.nu

eerste korte verslagje.

Door: laura derks

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 Juli 2014 | Spanje, Sant Pere Pescador

Hier is mijn eerste verslagje vanaf de camping.
Het is heel wisselend weer. De ene keer is het super warm en dan, in Spaanse termen, heel koud.
Het team heeft een verjongingskuur gehad en ik voel me er zeer zin thuis.
De dagen zijn lang en zwaar maar er komen steeds meer kinderen uit Nederland dus ik krijg steeds meer te doen waardoor ik me niet meer zo nutteloos voel.
Vanavond hebben we een playbackavond en ze hebben mij gevraagd om te zingen. Natuurlijk doe ik dat. Ook ga ik met enkele Duitse kinderen VeoVeo dansen. Dat is de Spaanse verzie van Theo Theo, wat raar.....
Zondag heb ik een heerlijke vrije dag. Als het dan niet zo super hard waait dan zal ik proberen om een lang verslag te typen maar dat was afgelopen zondag niet mogelijk.
Het eten begint me wel nu al tegen te vallen.
In de ochtend hebben we croissants, puddingbroodjes, donuts enz. maar ik neem vaak mijn eigen ontbijtgranen mee. In de middag is het vlees/vis, friet en wat Spaanse specialiteiten. Dan probeer ik altijd wat worteltjes en mais uit de saladebar te pakken om zo te zorgen dat ik toch nog iets gezonds eet.
In de avond het zelfde verhaal. Ik denk dat afvallen dus wat moeilijk wordt maarja.
Ik ga nu weer eten. Spreek jullie nog wel.
xx